FAQs
Co dělat, pokud nepřišel e-mail o potvrzení objednávky?
Zkontrolujte prosím svoji emailovou schránku včetně hromadné pošty a spamu. Pokud ani tam nemůžete potvrzení objednávky nalézt, kontaktujte prosím naši bezplatnou infolinku blu na 800 21 21 22.
Jak mohu zboží reklamovat?
V případě reklamace je zákazník povinen provést registraci zařízení na oficiální české stránce https://www.blu.com/cs/CZ/registrace. Registrace je možná udělat buď zákazníkem nebo operátorkou na infolince blu na 800 21 21 22.
Jaká je minimální hodnota objednávky?
Minimální hodnota objednávky není stanovena.
Jaké výhody plynou z registrace?
Registrovaní uživatelé budou moci získat exkluzivní nabídky.
Je možné si nechat doručit objednávku i mimo ČR?
Ne, objednávky jsou doručovány pouze na území ČR.
Lze provést objednávku bez registrace?
Ano, registrace není povinná.