FAQs

Co dělat, pokud nepřišel e-mail o potvrzení objednávky?

Zkontrolujte prosím svoji emailovou schránku včetně hromadné pošty a spamu. Pokud ani tam nemůžete potvrzení objednávky nalézt, kontaktujte prosím naši bezplatnou infolinku blu na 800 21 21 22.

Jak mohu zboží reklamovat?

V případě reklamace je zákazník povinen provést registraci zařízení na oficiální české stránce https://www.blu.com/cs/CZ/registrace. Registrace je možná udělat buď zákazníkem nebo operátorkou na infolince blu na 800 21 21 22.

Jaká je minimální hodnota objednávky?

Minimální hodnota objednávky není stanovena.

Jaké výhody plynou z registrace?

Registrovaní uživatelé budou moci získat exkluzivní nabídky.

Je možné si nechat doručit objednávku i mimo ČR?

Ne, objednávky jsou doručovány pouze na území ČR.

Lze provést objednávku bez registrace?

Ano, registrace není povinná.

Zobrazit všeobecné FAQs